Edsel AOD
Jika anda pernah memandu kereta klasik di lebuh raya, anda tahu ia tiada gear tambahan. Jadi Fuller dan Bumpus membawa masuk Ford Edsel 1959 dan mengeluarkan transmisi asal dan masukkan picu lebih bagi memberikan kereta klasik gear tambahan.