Woody Wagon
Sebuah gerabak kayu Buick Roadmaster sedang melalui pemulihan lengkap, dan mereka akan menunjukkan ketika mana panel badan patut disimpan dan perlu dibuang. Mereka juga memberikan nyawa beberapa kayu lama.