Păpușile
Căutând în mansardă obiecte pe care să le vândă, Gumball și Darwin găsesc jucăriile vechi. Darwin e fericit când găsește păpușile vechi, pe Frank și Howdy. Se joacă cu ele, dar Gumball realizează că, de fapt, păpușile se joacă cu Darwin.