Vina
Când Darwin ia prânzul cu Idaho, decide să nu mai mănânce cartofi. Cu toate acestea, află că obsesia pentru mâncarea sa preferată e greu de stăpânit. Drept urmare, Gumball decide să-și ajute prietenul să scape de pofta de carbohidrați.