Poveştile
Tata îi dă frizerului lui Larry o recenzie proastă pentru că a spus că e chel și i se oferă un tuns gratuit. Asta îi inspiră pe Gumball și Darwin să facă recenzii peste tot prin oraș, obligându-l pe Larry să le dea chestii gratis.