Detectivul
Gumball primește o consolă de jocuri blestemată. Orașul Elmore este prins într-un joc. Gumball, Darwin și Anais trebuie să descopere secretele realități virtuale. Trebuie să crească nivel cu nivel să aibă vreo șansă împotriva șefului final.