Plictiseala
Gumball şi Darwin sunt convinşi că e una din zilele acelea în care nu se întâmplă nimic interesant. Dar, în timp ce se plimbă prin Elmore în căutarea aventurilor, este evident că au loc tot felul de lucruri interesante. Dar nu în preajma lor.