Testul
Când văd tiranii școlii că fac mișto de Sussie, Gumball și Darwin încearcă s-o ajute să fie mai puțin ciudată. Observându-i comportamentul, cei doi hotărăsc că singurul lucru pe care Sussie trebuie să-l schimbe este... absolut tot.