Neînţelegerea
Sătulă de cadourile urâte ale bunicii Jojo, Nicole îi încurajează pe copii să spargă „din greșeală” ultima vază oribilă de la bunica. Dar când Gumball, Darwin și Anais încearcă s-o distrugă, descoperă că vaza e mai robustă decât părea.