Cel mai bun
Orice face Gumball, Carmen crede că ea știe mai bine. Gumball încearcă să devin un om mai bun, dar eșuează spectaculos. Decide că dezvoltarea personală nu e stilul lui. Singura opțiune care i-a rămas e să o aducă pe Carmen la nivelul lui.