Autobuzul
Nicole încearcă (și nu reușește) să-și ascundă dezamăgirea atunci când Richard și copiii nu își aduc aminte de ziua ei specială. Richard trebuie să-și dea seama ce zi specială a uitat, și apoi să o facă să fie o zi de neuitat. Altfel...