Scârțâitul lui Carly
Sandy vrea să elimine scârțâitul lui Carly cu ajutorul uleiului, dar exagerează cu dimensiunile soluției până când crează un robot ce împrăștie ulei peste tot, mai puțin pe Carly. Sandy realizează că o simplă canistră ar fi fost de ajuns.