Monstrul mirositor
Trenurile găsesc un monstru mirositor care amenință Knapford! Percy este răpit de el și Cel mai Mare Club de Aventură încearcă să-l salveze, oprind monstrul. În final, realizează că invenția lui Whiff provoca de fapt mirosul!