Parfumul
Thomas primește cea mai importantă sarcină în timpul Festivalului de Flori din Sodor: trebuie să ducă prețioșii trandafiri ai domnului Topham Hatt la festival. Pe drum, un sconcs îi taie calea și îl parfumează. Cum va scăpa Thomas de miros?