Kana se relaxează
Obosită și dorind să se relaxeze, Kana decide să ia o pauză bine meritată. Când ea îi spune lui Thomas că vrea să petreacă puțin timp singură, Thomas, îngrijorat că el și celelalte trenuri au supărat-o cu ceva, va încerca să se revanșeze.