Thomas e responsabil
Thomas este ales responsabil de sarcinile zilnice cât Gordon pleacă pe cealaltă parte a insulei. Chiar dacă Gordon îl sfătuiește să își asculte echipa, Thomas împarte sarcinile zilnice fără să țină cont de ce poate face fiecare tren.