Năzdrăvănii cu oițe
Thomas, Percy și Diesel găsesc o oiță adorabilă și singuratică pe pășunile acoperite cu zăpadă din Sodor. Când aceasta pare că se atașează de Diesel, trenulețele decid să o lase să doarmă în adăpostul lor până când vor afla de unde a venit.