Dă ce poți, Baresford
În ziua plantării de copaci, Thomas și Diesel își doresc amândoi să care cel mai mare copac. Pentru asta, ei trebuie să câștige o întrecere. Când Thomas câștigă și încarcă copacul pe platformă, își dă seama că a subestimat această sarcină.