Muntele Crăciunului
O urgență de Crăciun apare, iar Thomas și Percy trebuie să mențină spiritul sărbătorilor pentru Bruno. În final, aceștia transformă Muntele de Veghe într-un brad de Crăciun și sărbătoresc cu prietenii lor.