Studenta la arhitectură grav bolnavă Viola aduce în biroul lui Marek un model al unei clădiri atipice, pe care ea a proiectat-o ​​pentru examene. Ea a căzut într-o disperare profundă și se îndoiește de calitatea modelului ei de avangardă.