Avocata Táňa povestește cum a sărbătorit recent un caz câștigat: s-a întâlnit la bar cu un străin, un bărbat mai tânăr, și și-a petrecut noaptea cu el. Marek percepe excesele Táňei ca pe o nevoie absurdă de a se devaloriza.