Viola, care a început în sfârșit chimioterapia, descrie un colaps pe care a avut-o noaptea, în timpul căruia o prietenă de-a ei a avut grijă de ea cu sacrificiu. Conversația se îndreaptă către sensul de a ajuta persoanele cu dizabilități.