Avocatul Táňa menționează din nou relația ei cu un bărbat căsătorit și îi amintește lui Marek de presupusa lui aventură cu asistenta Sandra. Ea deschide astfel subiectul mai larg al intimității dintre terapeuți și clienții lor.