În timpul vizitei sale la Dita, Marek amintește de avocatul Táňa și de interogarea la care a fost chemat de poliție în cazul soldatului mort. Dita ridică probleme cu sentimentele de vinovăție ale lui Marek pentru finalul tragic al lui Igor.