Viktor este singur cu Marek la începutul sesiunii și are timp să-i spună problemele sale. Părinții lui ajung în cele din urmă la ședință. Nina își exprimă îndoielile cu privire la divorț, dar Teodor recunoaște că și-a găsit pe altcineva.