Doar o răsuflare
Filmul prezintă 7 ani din viața familiei Sicrea și toate obstacolele pe care le au de înfruntat Dobrin, soția lui, Lia, și cei trei copii ai lor. Dobrin așteaptă miracolul care să îi permită fiicei lui să se ridice din scaunul cu rotile.