Ebola
O producție care prezintă izbucnirea fără precedent a virusului Ebola în Africa. De vreme ce realizatorii au acces la Doctori fără Frontiere, filmul îi urmărește pe acești medici curajoși și pe pacienții din unitățile de tratament.