Gena D
E un lucru cunoscut că legendele sunt povești care, spre deosebire de basme, sunt bazate pe întâmplări reale. Acest document HBO prezintă poveștile oamenilor care suferă de o boală rară și care a dat naștere renumitelor legende cu vampiri.