Ultima croazieră
Documentarul prezintă primul mare focar de Covid-19 din afara Chinei: vasul de croazieră Diamond Princess. Folosind filmările pasagerilor și ale echipajului, vedem diviziunea de clasă în timp ce lumea luptă cu virusul.