Marek este vizitat de tatăl soldatului decedat Igor. El îl acuză pe Marek că a jucat un rol în moartea fiului său și amenință că îl va aduce în judecată. Amenințarea îl face pe Marek să-și contacteze vechiul prieten, avocatul Táňa.