Catalistul degetelor șerpuite
Raj este supărat că este singurul din grupul lui care nu e într-o relație, așa că Penny pornește în căutarea partenerei perfecte pentru el. O găsește pe Emily, o fată cu care Raj chiar poate să vorbească.