Dezintegrarea lui Rothman
Când un birou este eliberat la universitate, Sheldon trebuie să concureze pentru el cu dușmanul său de la muncă, Barry Kripke. Între timp, Bernadette vrea ca Howard să semneze un contract prenupțial.