Reducerea prieteniei
Cerințele egoiste ale lui Sheldon îl fac pe Leonard să regândească prietenia cu acesta. Oare va fi acesta sfârșitul contractului colegilor de apartament? Între timp, Howard încearcă să-și aleagă porecla de astronaut.