Concluzia rănii inghinale
Leonard merge la nunta unui coleg împreună cu Amy. Între timp, Howard încearcă s-o convingă pe Bernadette să locuiască cu mama lui după ce se căsătoresc și îi sugerează să rămână acolo peste weekend, ca perioadă de testare.