Analiza comportamentului promiscuu
Grupul se confruntă cu consecințele nopții petrecute împreună de Penny și Raj. În timp ce Penny se teme că a distrus pentru totdeauna relația cu prietenii ei, Sheldon preia comanda echipei de paintball.