Manevra cu tiara strălucitoare
Sheldon are probleme cu Amy când nu e impresionat de realizările ei recente, iar Penny trebuie să-l învețe cum să fie un iubit mai bun. Între timp, Howard trebuie să învețe să accepte faptul că lui Bernadette nu îi plac copiii.