Accelerarea lansării
Când NASA schimbă data misiunii lui Howard și îi pune în pericol planurile de nuntă, acesta e obligat să își infrunte temerile și pe tatăl lui Bernadette. Între timp, Leonard îi spune lui Penny ceva surprinzător în dormitor.