Convergența burlacilor
Planurile de nuntă ale lui Howard sunt în pericol după ce băieții (și Wil Wheaton) îi organizează petrecerea burlacilor. După ce detalii ale trecutului său sexual sunt postate online, Bernadette are dubii dacă să se mai căsătorească cu Howard.