Vortexul weekendului
Gașca plănuiește un maraton de jocuri Star Wars, însă când Sheldon alege să petreacă weekendul cu prietenii lui și nu să meargă cu Amy în vizită la mătușa ei, acesta cu siguranță va simți Forța.