Totul e pierdut
Clark și Lois nu sunt de acord în ceea ce privește care ar fi cel mai bun mod de a afla dacă Ally Allston a mers în Lumea inversă. Între timp, John Henry face o descoperire surprinzătoare, iar Lois își propune să o găsească pe Lucy.