Batman versus Superman: Zorii dreptății
Batman și Superman au păreri diferite despre modul în care trebuie ajutați oamenii. Dar, în scurt timp, cei doi se confruntă cu o amenințare mult mai mare decât cea creată de miliardarul Lex Luthor.