Metoda inversă
Lois și Chrissy o caută pe sora lui Lucy, în timp ce Jonathan și Jordan sunt din ce în ce mai agitați, pe măsură ce viziunile dureroase ale lui Clark continuă. Lana, Kyle și Sarah vorbesc despre petrecerea lui Sarah la micul dejun.