Vei fi femeie în curând
Lana, Kyle și Sarah se pregătesc pentru petrecerea de 15 ani a lui Sarah, dar lucrurile nu merg atât de lin cum și-ar fi dorit. Clark se luptă cu sentimentul de vinovăție legat de ce s-a întâmplat cu John Irons.