Adevăr și consecințe
Episodul începe exact de unde s-a terminat episodul precedent, cu Jon-El zâmbindu-i lui Lois, care încă stă pe verandă cu Jordan. Jon-El își vede sosia, pe Jonathan, care se află în apropiere.