Minciuni care creează o legătură
Reluăm exact de unde s-a oprit episodul anterior cu Clark levitând în fața Lanei. Între timp, Jordan și Jonathan se întreabă dacă Lois și Clark le spun toată povestea. Natalie încearcă din răsputeri să o determine pe Sarah să-l accepte pe Jordan.