Anti-erou
Superman îl roagă pe locotenentul Anderson s-o investigheze pe Ally Allston, iar Lois primește niște vești supărătoare. Între timp, Lois o ajută pe Lana să se pregătească pentru luptă. Jordan e în continuare supărat pe Jonathan pentru că l-a mințit.