Ce se află dincolo
Lois și Clark au probleme, în timp ce Chrissy se adaptează la conducerea gazetei Smallville alături de Lois. Între timp, Kyle e din ce în ce mai îngrijorat din cauza implicării Lanei cu noul candidat la primărie.