Lucrul din mine
Lois își contactează tatăl, pe generalul ieșit la pensie Lane, după ce viziunile lui Clark se înrăutățesc în timpul discuțiilor aprinse cu Jonathan și Jordan. Între timp, Lana își împărtășește frustrările cu Kyle.