Spărgător de gheață
Axe face o mișcare îndrăzneață ca să obțină finanțe dintr-o sursă controversată. Taylor nu acceptă acțiunile recente ale lui Axe. Chuck recrutează aliați ca să meargă mai departe cu un nou plan. Connerty caută o nouă oportunitate în carieră.