Al treilea Ortolan
Axe găsește o dovadă critică, ce ar putea să-l distrugă. Atât Axe, cât și Chuck, recunosc cât de departe sunt dispuși să meargă ca s-o protejeze pe Wendy. Cazul Ice Juice ajunge la apogeu, când judecătorul îi dă un termen limită dificil lui Connerty.